Obserwatorzy

niedziela, 19 października 2014

Nowości kosmetyczne i nie tylko...

Poczyniłam pewne zakupy kosmetyczne, głównie rzeczy z listy (polecam robić listę życzeń...), ale i tzw. okazje :)
  • Kąpielo umilacze oraz kosmetyki do higieny

- Płyn do kąpieli oliwkowy Be Beauty. Była niedawno promocja, chyba -30%
- Dwie sole do kąpieli, lawenda i lotos Be Beauty, również kupione w związku z promocją :)
- Żel pod prysznic owoce cytrusowe Be Beauty, j.w.
- Żel do mycia twarzy 3w1 Synergen. Miałam kilka razy maseczkę w saszetce z tej serii i byłam zadowolona. Powyższy żel to produkt 3w 1 - żel, peeling, maseczka.
- Pasta Liście Manuka Ziaja - czy przeciwniczki parabenów posiadające tą serię ze współpracy wiedzą, że Ziaja słynie z tych składników ;> ?
- Bloker Ziaja, trwa teraz promocja -30% na dezodoranty.
  • Do ciała

- Krem perfumowany Miss Marine Perfecta, był dostępny z magazynem Avanti. Pisałam o nim tu.
- Krem perfumowany Lady Barry. Jest jeszcze większą przecena w "Cenie na do widzenia" w Rossmannie.
- Serum antycellulitowe Lirene, kupione baaardzo tanio :)
- Krem do rąk Be Beauty, jeden z ulubionych. Pisałam do nim tu.
- Krem do rąk waniliowo-miodowy Botanic Garden.
  • Kolorówka

 - Puder rozświetlająco-brązujący Essence wersja dla blondynek. Taki sam do wygrania w moim rozdaniu :)
- Paleta cielistych matowych cieni My Secret. U mnie będzie służyła do "wyciągania" cieni.
- Lakiery piaskowe Sally Hansen, biały i mięta. Także mam już wszystkie wymarzone kolorki piasków :)
- Krem BB Essence, również do wygrania w rozdaniu.
- Pomadka w kolorze fuksji Blue Rose 405 NYC. Piękny kolor, ale trafił mi się stary egzemplarz...
- Pomadka Miss Sporty Kiss Me nr 36, piękny kolor i zapach.
- Balsam NYC Applelicious Pink nr 355. U mnie w rozdaniu do wygrania  356 Big Apple Red


- Cienie do powiek w kredce Perfect Stay Astor, czerń i zieleń. U mnie w rozdaniu do wygrania kolor fioletowy.

  •  Akcesoria

- Maszynki do golenia Skino dla mężczyzn. Wiecie o tym, że te same maszynki w różowym kolorze, sprzedawane jako damskie są 2zł droższe...?
- Szczotka Tangle Teezer Oryginal. Wreszcie kupiłam i nie jestem zachwycona...Tak jak myślałam - szczotka jest może i dobra, ale jak ktoś ma dwa włosy na głowie...Poza tym jest strasznie mała, a zawsze w recenzjach słyszałam, że jest taka wielka. Mam małą rękę, a szczotka jest jeszcze mniejsza...
- Peseta Sally Hansen. Świetna pęseta, recenzja już gotowa, ale zdjęć brak, wychodzą strasznie niewyraźne :/
  • Do domu

- Pana Wesołego Prosiaka już poznałyście. Jego historia jest niemal wzruszająca. Oglądałam sobie różne ładne rzeczy, aż tu nagle patrzę ON. Sam, samiusieńki, ostatni i uśmiechnięty za niecałe 3zł. Jak go nie kochać :D?
- Pojemniczki muffinki. W sumie jeden z nich to bardziej lód w waflu :P
- Przyprawniki muffinki. Uwielbiam lata 50., o czym wszyscy wiedzą, a takie słodki muffinki idealnie do nich pasują. Wszystkie ładne rzeczy są z wyprzedaży w Home & You :)
  • Świeczuszki 

- Podgrzewacze o zapachu owoców leśnych kupione w Hebe, 30szt. za 5,99zł
- Dwie świece w szkle Bolsius, jabłko-cynamon oraz słodka muffinka. W użyciu mam jeszcze zimową, moją ulubioną - żurawina i róża zimowa :) Każda kosztowała 3,99zł.

Wzbudziło coś waszą ciekawość?

30 komentarzy:

  1. Kremy perfumowane i świeczki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy ślicznie pachną, świeczki również i długo się palą :)

      Usuń
  2. Piękne kolory pomadek! :)
    I bardzo podobają mi się te gadżety do domu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z Miss Sporty jest moją ulubioną :)

      Usuń
  3. Podziwiam, że udało sie głownie z listy '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrzę, to tych okazyjnych było więcej :P

      Usuń
  4. Ciekawe nowości, sole z Biedronki znam i lubię, zaciekawiłaś mnie natomiast tym kremikiem z BeBeauty :)
    Podobają mi się te muffinkowe pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem miałam już kilka razy i bardzo go lubię :)

      Usuń
  5. Słodkie te pojemniczki :)
    A te maszynki to z Biedronki? A no i niezła ciekawostka z tą cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biedronki :) Ja i tak nie lubię różu :P

      Usuń
  6. Wow, ile tego! Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem przeciwniczką Ziaji i kosmetyków z biedronki ale każdy używa co lubi,
    fajne kolory pomadek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Biedronki produkują normalne znane firmy, więc w czym problem? Tak jak w Douglasie - tam też są marki własne produkowane specjalnie dla tego sklepu, ale pod nazwą Douglas.

      Usuń
  8. czekam na prezentację piasków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś mam zdjęcia mięty, a na biały trzeba czekać do zimy :)

      Usuń
  9. oo... fajne te zakupy :) Tez kupiłam płyn do kąpieli i sole na promocji w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te muffinkowe pojemniczki śliczne ;)
    Udanego zakupy, mnie zawsze najbardziej cieszą zakupy pielęgnacyjne albo te do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tym razem najbardziej ucieszyły muffinkowe pojemniczki :D Mam zamiar poszerzyć kolekcję :)

      Usuń
  11. ale tego masz:) sole uwielbiam, te cienie w kredce ładne kolory szczególnie zielony

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości, zwłaszcza pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award na moim blogu :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. te lakiery do paznokci mi sie spodobały :)
    a gdzie dorwałaś te świece blosius? też w hebe?

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy miss marine i lady berry są warte zakupu? :)
    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich głównym atutem jest piękny i długotrwały zapach :) To kremy perfumowane, więc można używać zamiast perfum :)

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +