Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

Puder rozświetlający Lady Code by Bell

Pudrów rozświetlających mam dużo. Dużo za dużo...Obecnie moim ulubieńcem jest Lady Code, kupiony na wyprzedaży w Biedronce za 3zł :)

 Puder rozświetlający Lady Code by Bell


Puder zamknięty jest w bardzo skromnym, plastikowym opakowaniu. Na szczęście zamykany jest na takie przekręcenie i nie otwiera się nieproszony. Pojemność pudru jest dość spora, bo aż 11g.

Już po otwarciu pudru widać, że to dobry produkt - idealnie gładka struktura, piękny srebrzysty kolor w sam raz na zimę.


Puder jest dość miałki, jednak nie osypuje się nadmiernie. Dzięki tej strukturze łatwo rozprowadza się na skórze dając piękną lśniąca taflę.


Kosmetyk zawiera maleńkie drobinki, jednak tylko podkreślają jego piękno, lśniąc dumnie na licu :P


Lubicie rozświetlacze? Jaki jest Wasz ulubiony?

32 komentarze:

  1. Też mam ten rozświetlacz i bardzo go lubię, ale ostatnio mi spadł i strasznie się pokruszył :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny :)
    nie trafiłam na niego w swojej Biedronce :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaż była początkiem sierpnia :)

      Usuń
  3. Uwielbiam go! Kupiłam rok temu w styczniu, używam prawie codziennie i nie ma praktycznie żadnego ubytku, ta pojemność jest zabójcza ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego produktu. W weekend dostałam puder rozświetlający Pease i jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie szukam jakiegoś dobrego rozświetlacza..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższy jest fajny :) Swego czasu bardzo lubiłam rozświetlacz ColorStay Revlona :)

      Usuń
  6. widzialam go kiedys w biedronce,ale nie uzywalam i wachalam sie co do zakupu.ostatecznie skusilam sie jednak na hihgliter od MakeUp Revolution

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam rozświetlaczy, ale może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jego użyciu usłyszałam od postronnych osób, że tak świetliście wyglądam :P

      Usuń
  8. Również nabyłam go za 3 zł i przyznam, że sama byłam zaskoczona jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często kupuję kosmetyki intuicyjnie. Po prostu wiem, który będzie dobry :)

      Usuń
  9. Mam go i bardzo go lubię.Dla bladiocha takiego jak ja jest idealny :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej będzie pasował do zimowej aury :) Będę jak Królewna Śnieżka :D

      Usuń
  10. Ja rozświetlaczy nie używam ale prezentuje się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go :) i nawet zapas 2óch opakowań :) Uwielbiam go za wielofunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda pięknie ;) Ja na razie używam rozświetlacza ze Sleeka i jest całkiem dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja oprócz meteorytów nie używam nic rozświetlającego :) Ten się ciekawie prezentuje, jak będę w Biedronie to poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mnie nie stać na Meteoryty...Tzn. mogłabym sobie kupić, ale szkoda mi kasy :)

      Usuń
  14. Wygląda na bardzo rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gruncie rzeczy na licu jest bardzo delikatny :)

      Usuń
  15. Mam tłustą cerę, więc w moim przypadku w ogóle odpadają takie rozświetlacze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja "na szczęście" jestem suchotnikiem :P

      Usuń
  16. Żałuję, że go nie kupiłam jak były w Biedronkach :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam właśnie ten rozświetlacz i to mój jedyny :D Kupiłam go za 12 zeta, ale był ostatni, więc się cieszę, że go mam. Starczy mi na wieczność :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +