Obserwatorzy

niedziela, 30 listopada 2014

Sprzedam lub zamienię

Mam na sprzedaż lub wymianę kosmetyki, które mi leżą i wyglądają.
 W razie zainteresowania piszcie na maila ernestyna44@gmail.com

  • Wypiekany puder do twarzy ze srebrnymi drobinkami Lovely. Zużycie znikome.
  • Puder matujący z olejkiem arganowym nr 3 Paese. Kupiony dokładnie tydzień temu, dobrałam sobie zły odcień...Zużycie znikome.
  • Kuleczki rozświetlające Avon. Zużycie znikome.
  • Rozświetlacz Celtica Catrice. Zużycie znikome. Sprzedane.
  • Rozświetlający puder brązujący dla jasnej karnacji Essence. Zużycie znikome.
  • Wypiekany róż do policzków nr 1 Lovely. Zużycie znikome.


  • Pigmenty Essence. Proponuję pół słoiczka :)
  • Eyeliner Astor 090black. Zużycie znikome.
  • Pomadka do ust z długotrwałą formułą nr 2 Lovely. Zużycie znikome.
  • Balsam Applelicious NYC nr 355. Zużycie znikome.
  • Matowy błyszczyk Lovely nr 2. Zużycie znikome.


4 komentarze:

  1. Puder matujący z olejkiem arganowym nr 3. mogę więcej zdj na maila? I jaka cena: sylwiaszuminska97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie podziękuję :D Mam zbyt dużo kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo kolorówki , ja też mam na zbyciu ale nie na wymianę

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +