Obserwatorzy

piątek, 26 grudnia 2014

Czekoladowy żel pod prysznic Be Beauty

Co jakiś czas Biedronka raczy nas ciekawymi ofertami kosmetycznymi. Swego czasu obiektem pożądania były wielkie żele pod prysznic Be Beauty o kuszących zapachach - czekolada, malina z wanilią, ciasto cytrynowe. Ja skusiłam się na dwa zapachy - czekoladę i ciasto cytrynowe. Malina z wanilią wydała mi się mdła...

 Czekoladowy żel pod prysznic Be Beauty


Żel jest ogromny! Ma aż 750ml, a kosztował około 8zł, więc interes życia został ubity :P Opakowanie posiada pompkę, sprawną pompkę, która się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość produktu. Do umycia całego ciała stosuję 3-4 porcje produktu (używam gąbki).


Żel ma gęstą, kremową konsystencję. Za pomocą gąbki sprawnie się rozprowadza po ciele. Jednak nie pieni się jakoś spektakularnie :)


Na pewno najbardziej ciekawi Was zapach kosmetyku, w końcu jest czekoladowy :) Otóż wyczuwam w nim czekoladę, ale zapach jest delikatny i nieprzytłaczający. Także podczas kąpieli nie przenoszę się do Krainy Czekolady :P


Niemniej jednak, żel spełnia swoją podstawową funkcję - oczyszcza ciało z zanieczyszczeń. Poza tym jest bardzo wydajny. Używam go i używam, a końca nie widać. Trochę szkoda, bo mam jeszcze inne żele, których chciałabym użyć już, zaraz. Niewątpliwie stosunek ceny do pojemności i wydajności jest przyjemny - 750ml za ok. 8zł :) 

Skład produktu:


Skusiłyście się na ten "smaczny" żel?

22 komentarze:

  1. Żałuję, że go nie kupiłam, ale przy takich zapasach nie warto szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sobie to wytłumaczyć tym, że żel pod prysznic zawsze zdążysz zużyć :)

      Usuń
  2. Jak ja poszłam to tych zeli nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć zaglądam czasami do Biedronki, to chyba pierwszy raz na oczy widzę ten żel pod prysznic. Ale 750 ml z 8 zł ? Cholibka to się nieźle opłaca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były dostępne jakiś czas temu. Może we wrześniu...:)

      Usuń
  4. widziałam je, ale nie skusiłam się, a szkoda, bo dużo o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkałam je jeszcze niedawno w Biedronce,ale jakoś przeszłam koło nich i teraz żałuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się pojawią na wyprzedażach :)

      Usuń
  6. Nie widziałam go jeszcze w biedrze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie kusiły:) poza tym mam sporo żeli w zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam nadzieję, że one wrócą kiedyś, bo mam tylko ten kakaowy zapach. Chętnie zaopatrzyłabym się w pozostałe. Tak wygodnego żelokremu nie miałam już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą wygodnością to średnio u mnie...

      Usuń
  9. Fajnie, że ma pompkę, a zapach musi być super :) Skusiłabym się, ale mam spory zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ma ładny zapach, dzieci u mnie w domu za nim szaleją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. :( ja już go nigdzie nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zapachy bardzo mnie kusiły, zwłaszcza malinowy, ale mam spory zapas a poza tym nie lubię pompki w żelach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompka dobra rzecz, zwłaszcza przy takich gabarytach :)

      Usuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +