Obserwatorzy

niedziela, 28 grudnia 2014

Odżywka do włosów zniszczonych Flex Revlon

Wiedziałyście o tym, że Revlon ma w swojej ofercie również kosmetyki pielęgnacyjne? Podejrzewam, że tak jak ja dowiedziałyście się kiedy były dostępne w ofercie Biedronki szampony i odżywki tej firmy. Wówczas się nie skusiłam, ale całkiem niedawno natrafiłam na tą odżywkę w sklepie typu "Wszystko po...", a że kosztowała zawrotne 2,99zł, kupiłam :) W moim mieście są naprawdę fajne sklepy tego typu, często można trafić na firmowe kosmetyki w niefirmowych cenach :) Polecam jednak uważnie sprawdzać terminy ważności, bo z tym bywa różnie...

Odżywka do włosów zniszczonych Flex Revlon


Opakowanie, w którym mieści się odżywka jest bardzo skromne,  niezachęcające. Ot, zwykłe białe z pomarańczowymi napisami. Wzroku nie przyciąga. Jak już wspominałam, odżywka kosztowała 2,99zł, a jej pojemność to 400ml :D

Dozowanie tradycyjne, bez udziwnień...


Na początku obawiałam się czy aby odżywka nie jest przeterminowana...Ma taki dziwny zapach charakterystyczny dla kosmetyków "starego typu". If you now what I mean :) Niestety daty przydatności na opakowaniu również brak :/ Mimo wszystko zaczęłam używać odżywki i tak używam jej już jakiś czas. 

Konsystencja kosmetyku jest gęsta, nie spływa z włosów.


Zapach tak jak mówiłam, bliżej nieokreślony, starodawny, względnie przyjemny :) Utrzymuje się na włosach do następnego mycia. Włoski łatwo się rozczesują, są miłe i delikatne w dotyku. Ładnie lśnią. Nie zauważyłam obciążania czy innych negatywnych stron używania odżywki. Myślę, że będę do niej wracać :)

Rzut oka na skład


Spotkałyście się kiedyś z tą odżywką? Jaki wrażenia?

12 komentarzy:

  1. pierwszy raz spotykam się z tą marką i odżywką, ale jak jedynie pozytywnie się sprawdza to można jej próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie widziałam nigdy pielęgnacji od revlon, fajnie, że ta odżywka Ci się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o niej ale moje włosy są zdecydowanie zniszczone ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze widzę odżywkę do włosów tek firmy, ale cena za tę pojemność zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz sie z nią spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żałuje że u mnie nie ma takich kosmetyków w tych tanich sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fakt opakowanie mało przyciągające, ale liczy się środek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie widziałam, ze mają pielęgnację w ofercie ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy to orginalna odzywka revlona czy jakas podróba?
    bo niby skąd taka niska cena.
    nie ważne,zapach dyskwalifikuje ja u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka cena! Pierwszy raz ją widzę :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +