Obserwatorzy

sobota, 13 grudnia 2014

To wszystko na co ostatnio mnie stać...

...czyli kolejny post zakupowy, niewymagający myślenia :P Nie mam czasu, weny, zdjęć, zarobiona jestem :P Ale zakupy czynię, a dzisiaj nawet zdjęcia na bloga poczyniłam. Myślę, że jakaś recenzja wkrótce się pojawi :)
Oto co mi "wpadło":
  • Biedronka - codziennie niskie ceny :P Również kosmetyków :D
 
- Zestaw Sweet Secret Farmony - wybrałam wersję o zapachu szrlotki. Cena zestawu - 14,99zł (wcześniej 19,99zł)
- Zestaw do twarzy Argan Glow 30+ Be Beauty. Zawsze szukam kremu, który nie będzie miał w składzie parafiny, ten nie ma. Większość kremów niestety ją posiada :/ Producentem zestawu jest Dax Cosmetics. Cena 14,99zł, opłacało się :)




- Kolagenowe płatki pod oczy Gold Essence - 3,99zł
- Kolagenowe serum -2,99zł 
Producentem obu kosmetyków jest L'Biotica.
  • Rossmann


- Krem do rąk z pantenolem i masłem shea Isana.
- Uwierzycie, że to mój pierwszy zmywacz z Isany? Jestem zachwycona! Jak on sobie radzi z piaskami!
- Krem pod oczy 30+ AA
- Olejek do twarzy z Bio-Granatem Alterra. Lubie olejki. Lubię czuć tą tłustość na swojej wysuszonej skórze :D

  • Real


 - Pianka do golenia Korsarz :D Od dawna używam męskich pianek do golenia. Są tańsze i wydajniejsze. Niestety nie wiedzieć czemu wycofali pianki z Biedry :/
  • Avon

- Peeling czekoladowy. Zapach czekolady w kosmetykach nie do końca do mnie przemawia, ale powyższy peeling był w zestawie z balsamem, którego pożądałam, więc mam :P
- Wspomniany balsam - dwufazowy z shimmerem o zapachu rozgrzewających przypraw i wanilii. Mam wersję o zapachu owoców leśnych i jestem w niej zakochana!
- Perfumowany balsam do ciała Incandessence. Od lat podoba mi się ten zapach, ale jakoś nigdy się nie składało na zakup...
- Krem do rąk lotos z czekoladą - należał do zestawu z peelingiem i balsamem.
- Żel do mycia twarzy 3w1 do cery mieszanej. Miałam kiedyś wersję do cery suchej i szału nie było. Tym razem skusiłam się ze względu na cenę - 3,99zł za 200ml.
- Dezodorant Incandessence - kupiony w zestawie z wodą perfumowaną, która nie dotarła :/
- Mgiełka nawilżająca Lagoon. Zapach zdecydowanie mój, ale trochę dałam się nabrać, bo to nie do psikania, a do smarowania...
  • Kolorówka - z drogerii oraz z Dnia Darmowej Dostawy


- Matowy lakier Golden Rose w idealnie chabrowym kolorze  <3
- Błyszczyk Golden Rose, mam już jeden i jestem zachwycona :D Kupiłam w Kolibrze, bo taniej niż na stoisku firmowym - 15,99zł. Nie wiem tylko czy nie jest aby przeterminowany, bo jakiś takie rozwarstwiony...Wie ktoś może jak rozkodować kod?
- Konturówka nude Golden Rose. Nada się pod każdą szminkę...
- Puder fixujący My Secret. Dobra rzecz :)

Reszta z Dnia Darmowej dostawy:

- Złota kredka Rimmel. Lubię złoto na powiekach :)
- Błękitna kredka Manhattan, urocza <3
- Brązowa kredka Miss Sporty. Bez szału...
- Szminka Make Up Revolution. O taki odcień pomarańczy mi chodziło! 


- Pomadka ochronna ChapStick o zapachu jabłuszka. Fajna :)
- Puder Honey Queen W7. Tak długo o nim marzyłam...i w końcu mam :D




Wpadło Wam coś w oko?

21 komentarzy:

  1. Złotą kredkę z Rimmela też kupiłam teraz :) Na święta będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy, sporo kosmetyków mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi dziś chłopak kupił ten zestaw z Farmony ale piernikowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Calkiem przyjemne zakupy. Ten olejek z bio-granatem za mną chodzi. Mi też jakoś w grudniu nie chce sie pisać recenzjo. Święta juz mi w glowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zarobiona jestem i nie tylko...:P

      Usuń
  5. ooo, sporo Ci przybyło :) z biedronkowych zestawów kusił mnie tylko kąpielowy o zapachu ciasteczkowym (mam nadzieję, że Mikołaj o nim pamiętał;)) i taki z chusteczkami i płatkami do demakijażu i zmywania lakieru
    mam oba avonowe balsamy dwufazowe i zapach jest obłędny ♥

    p.s. mnie już od paru miesięcy stać głównie na tego typu wpisy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te balsamy to się Avonowi udały :D

      Usuń
  6. Rzeczy w avonu mnie bardzo ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy dwufazowe jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  7. o jezusie, ile kosmetyków <3 bierę wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w jeden dzień tego nie kupiłam :P

      Usuń
  8. A ja nigdzie nie widziałam tego zestawu Farmony :( Też chcę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedronka mnie zaskakuje tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zakupy :) Zazdroszczę zestawu Sweet Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na zestaw z Farmony muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zapach z Avonu <3 mój mistrz!
    miałam balsam a teraz mam ten zestaw ale woda do mnie dotarła na szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw z sweet secret mnie kusił, ale jednak mi minęło :D
    Na krem z dozownikiem z ISANA się skuszę przy kolejnych zakupach w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +