Obserwatorzy

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Zmywacz do paznokci z olejkiem pielęgnacyjnym Isana

Dacie wiarę, że to mój pierwszy zmywacz Isany? Jakoś nigdy mnie nie pociągał, bo w końcu zmywacz to zmywacz. A jednak nie do końca....

Zmywacz do paznokci z olejkiem pielęgnacyjnym Isana


Zmywacz mieści się w plastikowej butelce. Nic specjalnego, nie rzuca się w oczy. Pojemność całkiem spora - 125ml, cena adekwatna - 3,99zł w promocji. Jeśli chodzi o dozowanie produktu, to produkt ma jedną wadę. Właściwie opakowanie ją ma...Dziura. Wielka dziura.


Do tej pory udało mi sienie wylać ani kropli, ale w tej kwestii wszystko przede mną...Fajnie by było gdyby producent w przyszłości pomyślał o takim koreczku z dziurką :) Także ten, dozowanie zmywacza nie jest wygodne.

Skład:
Ethyl Acetate, Alcohol, Caprylic/Capric, Triglyceride, Parfum, CI 16035, CI 47000

Zmywacz nie zawiera acetonu. Ma za to (zabrzmiało jakby w zastępstwie wspaniałego acetonu...) olejki pielęgnacyjne, których zadaniem jest nawilżyć paznokcie. I dają radę :) Zapach zmywacza jest niestety charakterystyczny dla tej grupy produktów. 

Działanie. Kupując go nie nastawiałam się na nic szczególnego. Zmywacz to zmywacz. Właściwie to kupiłam go z myślą o zmywaniu piasków, bo szkoda mi na nie chusteczek zmywających. Zmywacz Isana w oka mgnieniu zmywa zwykłe emalie niezawierające udziwnień. Z piaskami zwykłymi i brokatowymi (Ados, Wibo i Lovely) radzi sobie świetnie! Ale pokochałam go za to jak szybko zmywa najnowsze twory Wibo - lakiery Mix Sand (to te piaskowe z dodatkowymi paprochami). Jak on je szybko zmywa! Jestem zachwycona! Pierwszy raz jak je zmywałam innym zmywaczem to płakać mi się chciało, bo trwało to i trwało...

Jak już wspominałam, zmywacz nie powoduje wysuszenia płytki paznokcia oraz skórek. Za to lepiej zmywać przy otwartym oknie, bo zapach jest bardzo intensywny. Aż kot ucieka :P

Powyższy zmywacz na stałe zagości w mojej "kosmetyczce". To pierwszy produkt, który tak szybko rozprawił się z lakierami piaskowymi. A używam ich notorycznie :D

Znacie ten zmywacz? Może znacie inny skuteczny w walce z trudnymi lakierami?

9 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś ten zmywacz i byłam z niego całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej wersji zmywacza isany jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, tej wersji również jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. używam nałogowo. ale wersję klasyczna :)
    tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go kupić bo znów bawię się w malowanie lakierami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo a ja u siebie go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam zieloną wersję i wysuszała mi paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie różowa wersja się nie sprawdza, o wiele bardziej wolę zieloną, która dla mnie jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +