Obserwatorzy

czwartek, 1 stycznia 2015

Co mam powiedzieć...

Słomiany Zapał ma już trzy lata! 

Przez ten czas moje blogowanie było pełne zwrotów i upadków...Parę razy chciałam dać sobie spokój, ale od kiedy zmieniłam nastawienie jest mi i mojemu blogowi o wiele lepiej :) Martwię się jedynie o to, że wszystko wokół mnie jest dla mnie takie obojętne i w zasadzie wszystko mi jedno...Nic mnie nie cieszy ani nie martwi...I sama sobie zaprzeczam :P Po prostu od paru miesięcy jestem w takim stanie, że nic mnie nie obchodzi i to jest lekko niepokojące...

Ale wracając do Słomianego Zapału. Piszę coraz rzadziej, ale moja wizja jest taka, że pisze kiedy mam chęć i ochotę, a nie na siłę jak kiedyś. Dzięki temu (w mym subiektywnym odczuciu) posty są lepsze. Cały czas uczę się robić lepsze zdjęcia i śmiem twierdzić, że są o niebo lesze niż na początku mojej działalności :) Chciałabym dodawać więcej zdjęć makijaży, bo w zasadzie to na tym znam się najlepiej...Z miłości do make upu powstał ten blog...Najbardziej jestem zadowolona z mojego stylu pisania :) Jest mój, jedyny i niepowtarzalny :P Cieszę się, że mam coraz więcej obserwatorów, że czasem ktoś skomentuje posta :) Cieszy mnie stale rosnąca liczba wyświetleń bloga (choć wyświetleń zawsze było dużo...). Cieszę się, że mam blogowe koleżanki...Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się "wbić" na jakieś spotkanie blogerskie...Cieszy mnie każda współpraca, choć mam ich stosunkowo mało...ale są :) Cieszy mnie każda wygrana w rozdaniu :) Choć rzadko coś wygrywam :) Cieszę się, że jesteście, że zaglądacie tutaj, że komentujecie.

Obecnie pracuję nad nowym nagłówkiem, bo stary mi się znudził...Chciałabym, aby wygląd bloga był trochę bardziej w moim typie, ale nie umiem dodać tych wszystkich fajnych pierdółek :/

Ciekawa jestem czego Wam najbardziej brakuje na Słomianym Zapale, a czego jest za dużo. Co jest dobre, a co mniej? Nad czym powinnam popracować? Wszelkie sugestie mile widziane :)

Tymczasem częstujcie się wirtualna babeczką :)


Dziękuję, że jesteście :*
Ernestyna

12 komentarzy:

  1. Wow, piękny wiek :D Życzę weny na kolejne lata blogowania! Babeczkę biorę z lakierem do paznokci! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje 3 lat, masz bardzo fajny styl , ja także piszę kiedy mam ochotę a nie codziennie jak to było wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje na 3 rocznice ;-) Mi sie wlaczyl slomiany zapal i zapuscilam bloga ale dzis pierwszy raz od 8 miesiecy znow napisalam!!! I planuje sie rozkrecic bez uciekannia w codziennosc i popadania w monotonie! Tobie zycze tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że lepiej pisać mniej, a z sensem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby Słomiany Zapał trwał dalej!

    Na moim blogu pojawiło się pierwsze rozdanie, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! U mnie za kilka dni będzie dopiero roczek, ale ciesze się niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +