Obserwatorzy

niedziela, 11 stycznia 2015

New in po raz enty :)

Przy niedzieli chciałam się pochwalić nowościami - wygrana w rozdaniu oraz skromnymi zakupami :)

  • Wygrana w rozdaniu u Patrycji z bloga The Beauty Of Fashion. Nie spodziewałam się, że będzie tego aż tak dużo :) Wszystko świetne, a w trzech produktach jestem już zakochana...

  • Zakupy Rossmanowo-Biedronkowe :)

 - Zestaw kąpielowy o zapachu czekolady z pomarańczą. Zapach jest obłędny! Zresztą to moje ulubione połączenie smakowo-zapachowe :) Biedronka 11,99zł (wyprzedaż).


- Dezodorant o zapachu egzotycznym Isana - 3,49zł
- Krem do ciała z witamina E Isana - 2,49zł, Cena na do widzenia :)
- Balsam ze srebrna poświatą Lirene - 7,09zł, Cena na do widzenia :) Zawsze miałam ochotę na tą serię świetlistych balsamów i za taką cenę wreszcie się skusiłam :)
- Baza matująca Be Beauty - 9,99zł 
- Dezodorant w sprayu Incandessence 
- Maseczka termoaktywna Synergen - 1,39zł, Cena na do widzenia :)
- Szampon upiększający Elseve L'oreal  - ok. 11zł. Zawsze chciałm go wypróbować ze względu na te migoczące drobinki :D

Koniec :)

38 komentarzy:

  1. Ale dużo tego wszystkiego :) Daj znać jak sprawdzają się poszczególne produkty-a ten szampon mnie też kusi.. Co sroka to sroka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukcesywnie będę zamieszczać recenzje :)

      Usuń
  2. ale dostałaś sporą pakę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna zawartość wygranej :) oby nowości się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Incadessence <3 jak zapach? ja go kocham! :D
    świetne nowości..ten zestaw czekoladowo pomarańczowy - oj też bym brała za taką cenę! <3
    a wygrana - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Incadessence od lat, zawsze mnie intrygowała, ale dopiero teraz zdecydowałam się na zakup :) Ładny zapach, ale nie jest to mój zapach życia :)

      Usuń
  5. Gratuluję takiej wspaniałej nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  6. ta paczka jest niesamowita :) ile lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczka super a zapachy tych cudeniek z Biedronki mmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw z Biedry ma przepyszny zapach :D

      Usuń
  8. Ten szampon miałam, nie powiem na początku był bardzo fajny, nie obciążał włosów, co później się zmieniło :( zobaczymy jak to u Ciebie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam głównie dlatego, że pięknie świeci :D

      Usuń
  9. Paczka robi wrażenie :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo tego! ;) Jestem ciekawa zestawu z biedronki, ja mam ten o zapachu ciasteczkowym i podbił moje serce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo dobroci. ;D
    Ja jutro zajrzę sobie do Rossa, może uda mi się coś upolować dzięki "Cenie na do widzenia". ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Cena na do widzenia" to świetny wynalazek :D

      Usuń
  12. Hohoho :) jaka wielka wygrana ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ani myślę :P Zazdrość z daleka :)

      Usuń
  14. Ale świetna wygrana! U mnie w Biedronce nie ma już takich zestawów :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ile wspaniałości:) ciekawa jestem jak baza be beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woow, teraz masz co testować. Daj koniecznie znać jak się sprawdzą.

    Ps. Fajny i ciekawy blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zapach czekolady i pomarańczy w kosmetykach , ten zapach z avonu też lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +