Obserwatorzy

niedziela, 15 lutego 2015

Chusteczki zmywające lakier do paznokci Jelid

Jakoś ostatnio straciłam serce do pisania bloga. W ogóle nic mi się nie chce. Jakiś czas temu, podobnie jak inne blogerki otrzymałam chusteczki do zmywania lakieru do paznokci Jelid i jak zwykle z opóźnieniem, ale chciałam o nich napisać słów kilka.

Chusteczki zmywające lakier do paznokci Jelid


W kartonowym pudełku mieści się 50 sztuk chusteczek. Każda z nich jest osobno zapakowana. Chusteczki są nasączone zmywaczem jednak nie tak żeby z nich kapało. Mają miły, bliżej nie zidentyfikowany zapach. To drugi zmywacz w mojej karierze, który nie roztacza smrodu na całe mieszkanie :)


Czytałam już wiele opinii na temat tych chusteczek i według mnie zawsze były krzywdzące...Osobiście wypróbowałam je na każdym rodzaju lakieru, więc moja opinia jest jak najbardziej obiektywna.

Tak wygląda rozłożona chusteczka, gotowa do użycia. Jej wymiary to ok. 5,5cmx5,5cm :)


Producent zapewnia, że jedna chusteczka jest w stanie zmyć aż 10 paznokci. Jak jest w rzeczywistości? Dokładnie tak samo jak z każdym innym zmywaczem, mianowicie:
- jedna chusteczka jest w stanie zmyć zwykły lakier bez udziwnień z 10 paznokci,
- do lakierów ciemnych w tym czerwieni są potrzebne 2-3 chusteczki,
- lakier piaskowy udało mi się zmyć 3 sztukami. Dodam, że był to lakier piaskowo-brokatowy z Lovley, wiec ciężki kaliber :)
- ostatnimi czasy Wibo wypuściło nowe lakiery piaskowe z dodatkowymi paprochami i tu chusteczki nie dają rady. Ale to nic, bo zwykły zmywacz też nie... 

Sposób użycia oraz skład:
 

Także podsumowując, czy nie jest tak, że chusteczki radzą sobie dokładnie tak jak każdy inny zmywacz? Na to wychodzi :) W dodatku są wygodniejsze i zawsze możemy mieć parę sztuk w torebce na wszelki wypadek. Podczas wyjazdów również się przydadzą :) Cena całego opakowania to około 20zł.


Jakie jest Wasze zdanie na temat tych chusteczek?

9 komentarzy:

  1. Dla mnie tylko na wyjazd taki chusteczki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIBY FAJNE, A JEDNAK DAĆ 2 DYSZKI ZA ZMYWACZ TO NIE DLA MNIE ;) ALE JEŚLI KOMUŚ SIĘ SPODOBA BARDZIEJ NIŻ ZMYWACZ TO CZEMU NIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je, są spoko na wyjazdy jak mam jedynie lakier na paznokciach bez dodatków i topów, ale tak nie robią szału u mnie niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne na jakiś wyjazd, lub do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie przydały by mi się w torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak nie śmierdzą to muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +