Obserwatorzy

środa, 26 sierpnia 2015

Jamjamjam...

Co prawda jestem z pokolenia, które nie ma w sobie nawyku fotografowania jedzenia przed zjedzeniem, jednak bardzo lubię oglądać fotografie smacznych rzeczy :D Parę fotek jednak poczyniłam, toteż je przedstawię :)

 

1. Grill - w moich zainteresowaniach leżą papryczka i cukinia z grilla - przepyszne!
2. Pizza - tu nie ma wyjątków - każda jest pyszna!
3. Mini naleśniki z Biedry w towarzystwie malin i borówek amerykańskich - wyglądają świetnie, a smakują jeszcze lepiej. 
4. Malinki <3
5. Jeżynki <3 Owoców nażarłam się w te wakacje za wszystkie czasy. Nawet nie licze jaki majątek na to poszedł...
6. Muffin marchewkowy - fajny
7. Jedne z ulubionych ciasteczek w pięknej miseczce w kształcie jabłka w towarzystwie kawki :)

5 komentarzy:

  1. Cukinie uwielbiam, a naleśnikami z Biedronki się zainteresowałam... ale jednak nie kupiłam, bo staram się spożywać jak najmniej przetworzoną żywność oraz nie spożywać już gotowej :P Chociaż do krokietów z kapustą z Biedry mam słabość :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności :) Malinki i jeżyny uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +