Obserwatorzy

piątek, 14 sierpnia 2015

Perełki wyrównujące koloryt cery Avon

Jakiś czas temu przeglądałam katalog Avonu i moją uwagę przyciągnęła nowość - perełki wyrównujące koloryt cery. A wiecie jaką mam słabość do kulek :D Są małe, kolorowe, okrągłe :D Tak więc musiałam je mieć!


Puder mam od jakichś dwóch miesięcy, jednak zbyt rzadko go używam, aby już coś o nim powiedzieć. Póki co podziwiajcie zdjęcia tego cuda.


Piękne, kolorowe, okrągłe. Gdyby jeszcze były pachnące...



Występują w pięciu odcieniach - każdy z nich ma swoje zadanie:
Brzoskwiniowy  - maskuje przebarwienia
Fioletowy - maskuje zażółcenia (?!)
Zielony - neutralizuje zaczerwienienia
Żółty - ukrywa cienie pod oczami
Waniliowy - rozświetla skórę


Uwielbiam ten regularny kształt kulek :D


Miałyście ten puder? Jakie wrażenia?

8 komentarzy:

  1. Dawno nie przegladalam katalogu z avon, a ten produkt zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie przegladalam katalogu z avon, a ten produkt zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych perełek, wyglądają na perłowe więc będą mocno rozświetlające

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobaja mi się takie kolorowe perełki, jednak sama jeszcze nie zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam rozświetlające i są ok. Doskonale wykańczają makijaż i fajnie rozświetlają twarz. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych nie miałam, ale miałam brązujące i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że kolorytu to one nie wyrównają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +