Obserwatorzy

czwartek, 3 września 2015

Duuużo new in...

Chcę się dziś pochwalić najciekawszymi zakupami z ostatnich trzech miesięcy.Dlaczego trzech? Ano, nie pochwaliłam się Wam, że znów stacjonowałam sobie nad moim ukochanym morzem jak gdyby nigdy nic :D Dlatego też blogowanie przez ten czas wyglądało jak wyglądało, innymi słowy nie wyglądało...

Chcąc powoli wrócić do jako takiej blogowej systematyczności, przedstawiam jeden z moich ulubionych postów: zakupowy :D


Tego lata przybyło mi mnóstwo biżuterii (jakbym do tej pory miała mało...) w bardzo atrakcyjnych cenach :D
  • "Pearls" :P - długi sznur miętowych pereł od Chińczyka za 5zł, piękny naszyjnik z Rossmanna za 20zł, marzyłam o takim od dłuższego czasu. Do kompletu zakupiłam bransoletkę w Textil Markecie za 5zł. W domu okazało się, że różnią się odcieniem....

  •  Styl etno również jest mi bliski....

 Duuużo bransoletek z Textil Marketu. Ceny cienkich 0,49zł, a grube 0,99zł...Piękne i wielkie ażurowe kolczyki z CCC - 5zł oraz oryginalny naszyjnik - Textil Market 9,99zł


  • Bardzo polubiłam wkrętki, mam ich całe miliony...Kwadraty z sercami 0,99zł, trupki - 1,99zł/3 pary, piórka - chyba 2,99zł...Wszystkie nabytki z Textil Marketu.

  •   Bransoletki. Zwykła matowa w pięknym chabrowym kolorze - 0,99zł, marynarskie 2,99zł/sztuka - wszystkie z Textil Marketu.

To w końcu blog kosmetyczny c'nie?

  • Kolorówka

Niektóre z kosmetyków jeszcze nie otwarte...Wyłonili się już ulubieńcy - kredki Rimmel oraz piaskowy lakier Manhattan, że o cudnych pędzlach Hakuro nie wspomnę <3 


  •   Pielęgnacja

To uż moja trzecia lub czwarta buteleczka wody toaletowej Summer White Sunset oraz trzecia tuba pasty Liście Manuka Ziaji. Szampon Bingo Spa 500ml - 4,99zł - Textil Market.

  • Inne gadżety - piękna kosmetyczka w orientalne wzory, portfeliki za 1zł/szt, świnkowe papucie, owieczkowy kocyk, naczynie do czekoladowego founde <3

Nigdy nie chodziłam w okularach, nigdy...aż do tego lata...


I książka...hehe

  • Wisienka na torcie! Otrzymałam do testowania soczewki kontaktowe zmieniające kolor oczu <3 Kocham takie gadżety. Pisałam już kiedyś o niebieskich, tym razem skusiłam się na zielone i przyznam, że bardziej mi w nich do twarzy...Przesyłkę otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Jolanty z www.domsoczewki. W pakiecie były soczewki, płyn do soczewek, pojemniczek na soczewki oraz pęseta do soczewek. Recenzja wkrótce, a ja powiem tylko na zachętę, że zmieniają kolor moich bardzo ciemnych oczu :D   

 I jak, wszystko ładne?
 

7 komentarzy:

  1. Kolczyki piórka cudne :) Właśnie w moim stylu. Nazbierało się tych nowości, oj nazbierało :) Ile dobroci! Aż oczy się świecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię perły, dużo fajnych nowości zarówno z kolorówki jak i pielęgnacji. Ten płyn zielony do soczewek jest mi dobrze znany i lubiany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę te bransoletki! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :)) kolczyki i bransoletki są śliczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nowości, mam te pędzle z Hakuro i również bardzo je lubię :) Naszyjnik z białych perełek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście sporo biżuterii.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +