Obserwatorzy

wtorek, 3 listopada 2015

Lakier do paznokci Luxe Girl Lovely

Wczoraj rozpoczęła się kolejna akcja pustoszenia portfela pt. "-49% na kosmetyki kolorowe w Drogerii Rossmann". Obecnie trwa tydzień ust i paznokci. Ustaliłam sama ze sobą, że produktów do ust mam za dużo, lakierów zresztą też, ale moją uwagę przyciągnęła nowość (?) w szafie Lovely - lakier Luxe Girl w ciekawym kolorze nude ze złotymi drobinkami. Nigdy wcześniej go nie widziałam, ani w sklepie, ani na żadnym z blogów. Myślałam, że kupuję elegancki beż ze złotymi drobinkami, które będą się pięknie mienić w jesiennym słońcu...Czar prysł, gdy zaczęłam szukać w necie zdjęć poglądowych. Okazało się, że to matowy lakier piaskowy...Lubię piaski, jednak nawet jak dla mnie są lekko passe :P No i wyobrażałam sobie co innego...Tak czy inaczej pomalowałam paznokcie, żeby ułatwić Wam wybór - kupić czy odpuścić :)

 Lakier do paznokci  Luxe Girl Lovely nr 4




W świetle dziennym...


Jeszcze nie wiem czy mi się podoba czy nie...


14 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad Nim ale dobrze, że go nie wzięłam bo średnio mi się podoba na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zaczynam do niego przekonywać...:)

      Usuń
  2. Piaski są passe? Oj nie nie :p Nie dla mnie.
    Ale ten mi się zupełnie nie podoba. Niechby się zdecydowali i zrobili gładki lakier z drobinkami (taki jak chciałaś), albo bardziej intensywny efekt piachu. Tak jakoś pomiędzy to nijak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam piaski, mam ich mnóstwo, ale zauważyłam, że coraz rzadziej po nie sięgam...

      Usuń
  3. Fajny efekt daje na paznokciach i ślicznie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie skusił odcień marsalowy, ale jeszcze nie odebrałam swojego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam go w ręce i chyba go jednak kupię...

      Usuń
  6. Hmm kurczę niby ciekawy, ale ten odcień coś nie do końca mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze średni właśnie nim pomalowalam paznokcie ale nie jest zły natomiast nr.1 polecam wszystkim szczerze,jest przepiękny :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze średni właśnie nim pomalowalam paznokcie ale nie jest zły natomiast nr.1 polecam wszystkim szczerze,jest przepiękny :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę blady kolor, ja tam piaski lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +