Obserwatorzy

wtorek, 17 listopada 2015

Podsumowanie Rossmannowych zakupów oraz wyniki rozdania

Z roku na rok, coraz mniej cieszą mnie kosmetyczne promocje takie jak np. -49%  na kosmetyki kolorowe w Rossmannie. Dlatego też moje zakupy są coraz skromniejsze i bardziej przemyślane. Nie bez znaczenia jest fakt, że od paru miesięcy maluję się bardzo oszczędnie i wyrzuciłam ostatnio sporo zapasów kosmetycznych.

Tak wiec oto co zakupiłam podczas promocji:

  • Oczy 
- Kredka do oczu Lovely
- Tusz Big Volume Lash Waterproof Eveline
- 2 x tusz Pump Up Lovely
 

  •  Paznokcie
- Peeling do paznokci Wibo
- Odżywka do paznokci Iron Hard Wibo

  •  Twarz
- Puder rozświetlający Wibo
- Zestaw do konturowania Wibo


Rozdanie wygrywa:

Zwycięzca ma 3 dni na wysłanie danych do wysyłki na adres ernestyna44@gmail.com

Gratuluję :)

31 komentarzy:

  1. Gratuluję również, Szczęściara :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego zestawu do konturowania z wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte tusze z Lovely są lepsze niż większość z wyższych półek:) Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozświetlacz z wibo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go głównie dla buteleczki, ale zawartość też jest świetna :) Mam jeszcze wersję z różową pompką.

      Usuń
  5. paletkę mam, a tusz z Lovely kupiłam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki:) Sama skusiłabym się na to trio, ale mam osobno bronzer, rozświetlacz i róż, więc najpierw wypadałoby je zużyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wszystko osobno i to w ilości więcej niż sztuka, ale paletka też się przyda :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy :) Widzę, że jako jedne z nielicznych farciar dorwałyśmy trio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannie leżały i nikt ich nie chciał :)

      Usuń
  8. mam takie zapasy, że nawet zbytnio nie zwracałam uwagi na tę promocję :/ kupiłam tylko odżywkę do paznokci, bibułki matujące i nieplanowaną zachciankę czyli lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    U mnie zakupy wielkie nie były, bo wybrałam 3 lakiery i pomadkę ochronną, ale dziś skusiłam się na ostatnią wizytę i uległam... Wrzuciłam do koszyka podkład i róż :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nic nie kupiłam i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Kochana, dziękuję <3 :) Już piszę maila! A wiesz co? Uwielbiam tą kredkę z Lovely do brwi - spróbuj sobie kiedyś. Utrwalona jakimś żelem do brwi trzyma się ładnie cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam żel do brwi Wibo i jestem bardzo zadowolona :) Mam ciemne brwi, więc nie potrzebuję ich koloryzować :)

      Usuń
  12. Gratuluję :) Ja niewiele kupiłam na promocjach, bo jakoś na nic nie mogłam się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja upolowałam tylko mascarę Lovely i kredkę Rimmela w odcieniu nude :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mało kupiłam, a ten żółty tusz nie dla mnie, słabo u mnie wypada, więc już go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie zdążyłam na promocję produktów do oczu :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kupiłam tusz z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje ulubione tusze <3
    ja tym razem kupiłam inne :D pokaże w nowościach :)

    Ciekawi mnie ten zestaw do konturowania twarzy, bo już gdzieś go widziałam na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O proszę. Chyba pierwszy raz spotkałam się z peelingiem do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +