Obserwatorzy

niedziela, 1 listopada 2015

Przydatne gadżety: organizer na biżuterię

Bardzo spodobała mi się idea krótkich postów prezentujących jakieś fajne rzeczy. 
A skoro mnie się coś podoba, pora z tego skorzystać. 
Tak więc mam zamiar publikować krótkie posty z fajnymi zdobyczami :)

W dzisiejszym poście przedstawiam organizer do przechowywania różnych drobiazgów 
kupiony w sklepie Kik za 4zł.
 Mnie służy do przechowywania kolczyków-wkrętek, 
których pojawiło się u mnie niebezpiecznie dużo. 
Kiedyś bardzo lubiłam długie kolczyki, a dziś wolę drobne wkrętki.

Organizer w całej okazałości


Zamykany na zatrzask


Kolczyki poukładane tematycznie...


Zbliżenie na ciekawsze sztuki :)

Złote z "turkusem" Pepco 2,99zł, kotełki House 6zł

Wszystkie pochodzą z zestawu Cropp 12zł/zestaw - kilkanaście par

Pepco 1,49zł/para

Dwie pierwsze pary z zestawu, czerwone Pepco 1,49zł

SH - 3zł

Textil Market 1,99zł/zestaw

10 komentarzy:

  1. Urocze te kolczyki kotwice ;) Ja również mam taki organizer, ale u mnie się nie sprawdza, bo zapominam o kolczykach i noszę tylko te, które gdzieś tam sobie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam za dużo kolczyków żeby się zmieściły do takiego organizera ;-) Za to trzymam je na takich prezenterach obrotowych co czasami w sklepach kolczyki na nich wiszą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiszących też mam dużo - ok. 100 par, ale wkrętki wygodniej trzymać w takim organizerze :)

      Usuń
  3. Przydałby mi się taki organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Koteły" mi się podobają :D ja planuje taki organizer ale na jakieś mini kosmetyki. Przyznam się że panuje u mnie wśród nich bałagan ;) Bardzo przydatne są takie organizery
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię organizery, mam kilka, akurat takiego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny organizer, śliczne te kolczyki różyczki.:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +