Obserwatorzy

środa, 11 listopada 2015

Urocza torebeczka

Jak już wielokrotnie wspominałam, w moim mieście działa kilka sklepów "Wszystko po..." i dwa z nich są całkiem nieźle zaopatrzone. Obok badziewia można tam znaleźć końcówki serii z różnych sieciówek, głównie Pull & Bear, Bershka, Terranova. Oczywiście większość z nich jest wadliwa albo wymagająca niewielkiej naprawy. Udało mi się ostatnio kupić śliczną letnią torebeczkę z jedyne 5zł. Wymagała jedynie wymiany zamknięcia magnetycznego. Wyjęłam ze starej torebki i proszę:






Zakup uważam za bardzo udany, ponieważ moja garderoba to głównie ciemne kolory i zawsze brakuje mi jasnej torebki w lecie. A na zakup mi szkoda pieniędzy, bo jasne kolory to nie moja bajka :) Ale za 5zł...

Przypominam jeszcze o trwającym do dzisiaj do północy rozdaniu.  Możecie się zgłaszać pod linkiem:

http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/2015/10/rozdanie-1110-11112015r.html





11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ma swój urok, do zwiewnej sukienki idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda ;) lubie takie drobiazgi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 zł to grosze jak za taką torebkę, bardzo ładna i widać że w dobrym stanie ;-) Wymiana zamknięcia to pikuś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka piękna i subtelna, aż żal byłoby nie brać za takiego piątaka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna torebeczka, taka urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka jak ta tą cene to perełka!

    marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torebka, uwielbiam delikatne koronki jako ozdobę, a za tą cenę to prawdziwa perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, za 5 zł później byłoby przykro gdyby się jej nie kupiło. ;]

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +