Obserwatorzy

środa, 20 stycznia 2016

DIY: Czapeczka beanie

Podejrzewam, że większość osób odwiedzających mój blog, już dawno postawiła na nim krzyżyk...Nazwa bloga zobowiązuje i wygrywa po raz enty :P Nie obiecuję poprawy, jestem leniwym leniem :D

Wrzucam dzisiaj pomysł (nie odkryłam nim Ameryki ani żadnego innego lądu) na przeobrażenie nudnej czapeczki beanie na nienudną czapeczkę beanie :D

Potrzebujemy trzy nudne czapeczki beanie po 0,90zł sztuka


Nabijamy je ćwiekami i mamy trzy nienudne czapeczki beanie :D


Każda inna, piękna i niepowtarzalna. Fajne, co nie?

7 komentarzy:

  1. Super pomysł. Na pewno z niego skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się dawniej bawiłam w DIY, zabawa dla dorosłych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty lepiej mów gdzie takie super i do tego tanie czpeczki kupiłaś;>

    Ja tam na Ciebie krzyża nie stawiam jesteś jak kot pojawiasz się wdomu na zimę, a na wiosnę znikasz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapeczki mam ze sklepu "Wszystko po 2,50" przebranżowionego na "Wszystko po 0,90zł" :) Nie są to wyroby pierwszej jakości, ale podejrzewam, że na Allegro sprzedają takie same za grubsze pieniądze...:)
      Bardzo celnie to wytłumaczyłaś :D Jestem jak kot, chadzam własnymi ścieżkami, ale w końcu daję znak życia :D

      Usuń
  4. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń

Miło mi gdy pozostawiasz po sobie ślad w postaci komentarza.
Wiem wtedy, że nie piszę posta tylko dla siebie :)
W przeciwnym wypadku uruchamia mi się "słomiany zapał"...:(
Na komentarze odpowiadam pod danym postem, jeśli nie zapomnę...
Niestety, nie mogę dodawać komentarzy w Google +